Lura Care participa al 4YFN del Mobile World Congress 2024

29/02/2024

Durant aquests darrers quatre dies l'equip de Lura Care hem tingut el privilegi d'estar presents en un dels estands del 4YFN, un dels esdeveniments de referència per a l'ecosistema emprenedor internacional en què es donen cita empreses i startups de caràcter tecnològic, i que se celebra en el marc del Mobile World Congress, el més gran i més influent esdeveniment mundial sobre connectivitat que any després es consolida com un dels esdeveniments de referència a la ciutat de Barcelona.

Gràcies a ACCIÓ, agència pública per a la competitivitat de l'empresa catalana adscrita al Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, hem pogut gaudir de l'oportunitat d'explorar com la Intel·ligència Artificial i les noves tecnologies ens poden ajudar a millorar el nostre model i els nostres processos operatius, conèixer les innovadores propostes de moltes altres empreses, i establir nous contactes que ens aportaran un enorme valor de cara a els projectes de futur.

Des del nostre estand hem pogut atendre a més nombrosos visitants que han volgut conèixer més sobre Lura Care i el nostre model assistencial. Naturalment, una de les principals qüestions ha estat el paper que ha tingut la tecnologia en el desenvolupament dels nostres serveis i en el procés d'internacionalització que vam iniciar el passat any a Itàlia, i que en aquest moment estem iniciant al Regne Unit.

En aquest sentit, el nostre equip ha tingut l'oportunitat de posar en valor l'enorme importància que la tecnologia té tant per garantir l'agilitat i la qualitat dels serveis, com per a l'escalabilitat del nostre model de negoci tant a Espanya com a nous mercats.

A Lura Care hem desenvolupat una tecnologia pròpia per al diagnòstic i tractament dels nostres pacients, totalment integrada a la nostra plataforma CRM, que permet als nostres professionals incloure al sistema des dels seus dispositius mòbils el diagnòstic del pacient en el moment de realitzar una revisió, o incloure les accions realitzades durant els diferents tractaments.

Això ens permet dur a terme un seguiment detallat tant a nivell diagnòstic com d'atenció efectiva, cosa que repercuteix en la minimització dels errors i en una agilitat operativa més gran de tots els professionals de l'equip implicats en el seguiment d'un pacient.

La tecnologia que hem desenvolupat a Lura Care és a més un factor clau per a l'optimització de la planificació de les rutes del nostre equip assistencial, ja que ens ajuda a optimitzar els desplaçaments, i en la gestió dels tràmits com a consentiments i autoritzacions per a les prestacions per part dels pacients o els seus familiars de manera àgil i efectiva.

I no menys important, podem mantenir-nos en constant comunicació els familiars o cuidadors dels nostres pacients, informant-los en tot moment de les actuacions que duem a terme per a l'atenció i cura dels seus éssers estimats.

La sensació amb què ens quedem és que la nostra participació al 4YFN ha estat una experiència enriquidora que ens ajudarà a seguir millorant en el nostre model assistencial, ia afrontar amb noves perspectives i eines un futur on aconseguir que la tecnologia estigui sempre al servei de les persones a qui atenem.

caCatalà